Nasz program hotelowy został wyposażony w funkcjonalność pozwalającą na badanie satysfakcji klientów z pobytu w hotelu. Jeżeli chcieliby się Państwo dowiedzieć jak goście oceniają swój pobyt, co im się podobało najbardziej a co mogłoby zostać ulepszone warto zapoznać się z naszym nowym modułem. 
 
Moduł ankiet to dodatkowa funkcjonalność naszego programu Hotelowego SOHiS. Umożliwia ona automatyczne wysyłanie ankiet do gości hotelowych po tym, jak zostaną oni wymeldowani. W ankiecie można podziękować gościom za czas spędzony w hotelu i zapytać ich o to, jak oceniają cały pobyt. 
 
Każdy hotel, może spersonalizować wiadomość przesyłaną do klienta definiując własne pytania. Umożliwia to zbieranie tylko tych informacji, które faktycznie są istotne np. dla managera hotelu.
 
Odpowiedzi z ankiety dostępne są z poziomu programu hotelowego SOHiS. Przypisane zostają do konkretnej rezerwacji. Dzięki temu można zweryfikować kto obsługiwał gości. 
 
Możliwe jest również przeglądanie statystycznego zestawienia odpowiedzi – dzięki czemu jesteśmy w stanie sprawdzić ogólne odczucia wszystkich gości, którzy zdecydowali się na wypełnienie ankiety.